YENİArtık Haberler makalelerini dinleyebilirsiniz!
Başkan Donald Trump ve Perşembe günü Meclis ve Senato'daki Cumhuriyetçiler nihayet Kaliforniya'nın yeni otomobiller, kamyonlar, RV'ler ve motorlar için ulusal emisyon standartlarını dikte etme yetkisini sona erdirdi.
Bu galibiyet, Amerikan üretim gücünü yeniden inşa etmek için bir başka adımdır.
Başkan Joe Biden yönetimindeki EPA, California muafiyetinden feragat etti ve California'ya, eyalette satılan neredeyse tüm araçların 2035 yılına kadar elektrikli olması gerekliliği de dahil olmak üzere kendi aşırı emisyon düzenlemelerini ayarlamak için anahtarları verdi.
Demokratik Kaliforniya Hükümeti Gavin Newsom (Justin Sullivan/Getty Images)
Kongre'deki halkın temsilcilerinin en aşırı politikalarını reddedeceğini bilen Biden yönetim, yeşil yeni aldatmaca gündemlerini zorlamak için bu geçici çözümlere güvenmek zorunda kaldı.
California'nın yeşil yeni aldatmaca 20.000 dolara mal olabilir
Biden'in Temiz Hava Yasası feragatnamesi, diğer devletlerin Kaliforniya'nın liderliğini takip etmesine izin verdi ve yanlış yönlendirilmiş kurallardan oluşan bir patchwork oluşturdu. Bir düzineden fazla eyalet ve DC, Kaliforniya'nın standartlarını takip ederek, Kongre'nin sözü almadan Amerika'nın kritik otomobil ve RV imalat endüstrisinin dinamiklerini büyük ölçüde değiştiriyor.
Uygulamada bu, Kaliforniya'nın otomotiv endüstrisinin standartlarını etkili bir şekilde belirlediği anlamına gelir ve çoğu Amerikalı, temsilcilerimizden hiçbirinin oy kullanmadığı düzenleyici bir çerçeve altında yaşamak zorunda kalmıştır.
Bu şimdi bitiyor. Temsilci Yakym, R-Ind., Meclis Cumhuriyetçileri ile birlikte, EPA feragatlerini yürürlükten kaldırmak için Kongre İnceleme Yasası (CRA) kapsamında üç onaylama kararını geçerek bu güç yakalamayı sona erdirmek için harekete geçti. Senato Çoğunluk Lideri John Thune, Rs.D., bugün Başkan Trump'ın imzasını kazanan Senato aracılığıyla bu üç önlemi çoban etti.
Ülkedeki Cumhuriyetçiler boşa harcayacak zaman olmadığını biliyorlardı. Bu yıldan itibaren, California'nın gelişmiş temiz kamyon düzenlemeleri, kamyonlar ve RV'ler gibi yeni ağır hizmet araçlarının sıfır emisyonu olmasını gerektirecekti. Bu düzenleme, motor evler için şasinin kullanılabilirliğini sınırlayarak RV tedarik zincirini tehdit etti.
Kaliforniya'nın yeşil enerji politikalarının öngörülebilir sonucu geldi ve bu bir felaket
Onbir Devlet ve DC, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki ağır hizmet araç pazarının% 25'ini etkileyen bu görevi benimsedi ve bu da onu yeni ulusal standart haline getirdi.
Hoosier devleti, özellikle Indiana'nın ikinci bölgesi, Temsilci Yakym ve Amerika RV'lerinin yaklaşık% 90'ının inşa edildiği dünyanın RV başkenti için daha yüksek olamazdı. Bu endüstri doğrudan 60.000'den fazla Hoosier işini destekliyor, 4.3 milyar doların üzerinde ücret ödüyor ve eyalet genelinde toplam 22 milyar dolarlık bir ekonomik çıktı üretiyor.
RV üretimi diğer birçok eyalet için de kritik öneme sahiptir, bu yüzden 13 Demokrat iki partili Cumhuriyetçilere katıldı, Biden EPA'nın RV feragatine karşı sağduydu.
California'nın emisyon güç kapmasını tersine çevirmek, Indiana ve Amerika eyaletindeki RV, otomotiv ve motor üretim endüstrileri için gereklidir.
Daha Fazla Haberler Fikri için buraya tıklayın
Temiz Hava Yasası, bir devlete, ülke genelindeki tüm endüstriler için emisyon standartlarını dikte etme yetkisi vermeyi asla amaçlamamıştır. Kongre, özellikle bu durum için geçerli olan “zorlayıcı ve olağanüstü koşullar” dışında ayrı araç ve motor düzenlemeleri oluşturmasını yasakladı.
Bunu daha önce görmüştük. Bir ABD senatörü olarak Gov. Braun, Biden'in özel işletmeler için aşı görevini durdurmak için Kongre İnceleme Yasasını kullandı, bu da Yüksek Mahkemenin onu vurmasıyla sona erdi. MKK, yürütme şubesinde dizginleme, gereksiz bürokrasi tersine çevirme ve gelecekte önemli ölçüde benzer EPA eylemlerini yasaklamak için hızlandırılmış bir seçenek olan bu gibi anlar için var.
Çalışkan Hoosiers, federal aşırı erişimin ağırlığını taşımalıdır. Ulusal kurallar, seçilmemiş düzenleyiciler veya bir eyalet gündemi tarafından değil, halkın seçilmiş temsilcileri tarafından belirlenmelidir.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Bu EPA-California Backroom anlaşmasının sona ermesi, Amerikan işlerini koruyacak, tam üretim potansiyelimizin kilidini açacak ve elektrikli araçlara geçişin Washington veya Los Angeles'taki bürokratlar değil inovasyon ve tüketici seçimi ile yönlendirileceğini sağlayacak.
Meclis ve Senato ve Başkan Trump'taki Cumhuriyetçileri, önceki yönetimin Yeşil Yeni Anlaşma Overfleach'ına karşı güçlü bir tavır aldıkları için alkışlıyoruz. Sonuç, daha güçlü Amerikan otomobil, kamyon, RV ve motor üretimi olacak.
Mike Braun'dan daha fazlasını okumak için buraya tıklayın
Cumhuriyetçi Rudy Yakym, Indiana'nın 2. Kongre bölgesini temsil ediyor.
Cumhuriyetçi Mike Braun Indiana valisidir. Daha önce devleti ABD Senatosu ve Temsilciler Meclisi'nde temsil ediyordu.
Başkan Donald Trump ve Perşembe günü Meclis ve Senato'daki Cumhuriyetçiler nihayet Kaliforniya'nın yeni otomobiller, kamyonlar, RV'ler ve motorlar için ulusal emisyon standartlarını dikte etme yetkisini sona erdirdi.
Bu galibiyet, Amerikan üretim gücünü yeniden inşa etmek için bir başka adımdır.
Başkan Joe Biden yönetimindeki EPA, California muafiyetinden feragat etti ve California'ya, eyalette satılan neredeyse tüm araçların 2035 yılına kadar elektrikli olması gerekliliği de dahil olmak üzere kendi aşırı emisyon düzenlemelerini ayarlamak için anahtarları verdi.
Demokratik Kaliforniya Hükümeti Gavin Newsom (Justin Sullivan/Getty Images)
Kongre'deki halkın temsilcilerinin en aşırı politikalarını reddedeceğini bilen Biden yönetim, yeşil yeni aldatmaca gündemlerini zorlamak için bu geçici çözümlere güvenmek zorunda kaldı.
California'nın yeşil yeni aldatmaca 20.000 dolara mal olabilir
Biden'in Temiz Hava Yasası feragatnamesi, diğer devletlerin Kaliforniya'nın liderliğini takip etmesine izin verdi ve yanlış yönlendirilmiş kurallardan oluşan bir patchwork oluşturdu. Bir düzineden fazla eyalet ve DC, Kaliforniya'nın standartlarını takip ederek, Kongre'nin sözü almadan Amerika'nın kritik otomobil ve RV imalat endüstrisinin dinamiklerini büyük ölçüde değiştiriyor.
Uygulamada bu, Kaliforniya'nın otomotiv endüstrisinin standartlarını etkili bir şekilde belirlediği anlamına gelir ve çoğu Amerikalı, temsilcilerimizden hiçbirinin oy kullanmadığı düzenleyici bir çerçeve altında yaşamak zorunda kalmıştır.
Bu şimdi bitiyor. Temsilci Yakym, R-Ind., Meclis Cumhuriyetçileri ile birlikte, EPA feragatlerini yürürlükten kaldırmak için Kongre İnceleme Yasası (CRA) kapsamında üç onaylama kararını geçerek bu güç yakalamayı sona erdirmek için harekete geçti. Senato Çoğunluk Lideri John Thune, Rs.D., bugün Başkan Trump'ın imzasını kazanan Senato aracılığıyla bu üç önlemi çoban etti.
Ülkedeki Cumhuriyetçiler boşa harcayacak zaman olmadığını biliyorlardı. Bu yıldan itibaren, California'nın gelişmiş temiz kamyon düzenlemeleri, kamyonlar ve RV'ler gibi yeni ağır hizmet araçlarının sıfır emisyonu olmasını gerektirecekti. Bu düzenleme, motor evler için şasinin kullanılabilirliğini sınırlayarak RV tedarik zincirini tehdit etti.
Kaliforniya'nın yeşil enerji politikalarının öngörülebilir sonucu geldi ve bu bir felaket
Onbir Devlet ve DC, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki ağır hizmet araç pazarının% 25'ini etkileyen bu görevi benimsedi ve bu da onu yeni ulusal standart haline getirdi.
Hoosier devleti, özellikle Indiana'nın ikinci bölgesi, Temsilci Yakym ve Amerika RV'lerinin yaklaşık% 90'ının inşa edildiği dünyanın RV başkenti için daha yüksek olamazdı. Bu endüstri doğrudan 60.000'den fazla Hoosier işini destekliyor, 4.3 milyar doların üzerinde ücret ödüyor ve eyalet genelinde toplam 22 milyar dolarlık bir ekonomik çıktı üretiyor.
RV üretimi diğer birçok eyalet için de kritik öneme sahiptir, bu yüzden 13 Demokrat iki partili Cumhuriyetçilere katıldı, Biden EPA'nın RV feragatine karşı sağduydu.
California'nın emisyon güç kapmasını tersine çevirmek, Indiana ve Amerika eyaletindeki RV, otomotiv ve motor üretim endüstrileri için gereklidir.
Daha Fazla Haberler Fikri için buraya tıklayın
Temiz Hava Yasası, bir devlete, ülke genelindeki tüm endüstriler için emisyon standartlarını dikte etme yetkisi vermeyi asla amaçlamamıştır. Kongre, özellikle bu durum için geçerli olan “zorlayıcı ve olağanüstü koşullar” dışında ayrı araç ve motor düzenlemeleri oluşturmasını yasakladı.
Bunu daha önce görmüştük. Bir ABD senatörü olarak Gov. Braun, Biden'in özel işletmeler için aşı görevini durdurmak için Kongre İnceleme Yasasını kullandı, bu da Yüksek Mahkemenin onu vurmasıyla sona erdi. MKK, yürütme şubesinde dizginleme, gereksiz bürokrasi tersine çevirme ve gelecekte önemli ölçüde benzer EPA eylemlerini yasaklamak için hızlandırılmış bir seçenek olan bu gibi anlar için var.
Çalışkan Hoosiers, federal aşırı erişimin ağırlığını taşımalıdır. Ulusal kurallar, seçilmemiş düzenleyiciler veya bir eyalet gündemi tarafından değil, halkın seçilmiş temsilcileri tarafından belirlenmelidir.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Bu EPA-California Backroom anlaşmasının sona ermesi, Amerikan işlerini koruyacak, tam üretim potansiyelimizin kilidini açacak ve elektrikli araçlara geçişin Washington veya Los Angeles'taki bürokratlar değil inovasyon ve tüketici seçimi ile yönlendirileceğini sağlayacak.
Meclis ve Senato ve Başkan Trump'taki Cumhuriyetçileri, önceki yönetimin Yeşil Yeni Anlaşma Overfleach'ına karşı güçlü bir tavır aldıkları için alkışlıyoruz. Sonuç, daha güçlü Amerikan otomobil, kamyon, RV ve motor üretimi olacak.
Mike Braun'dan daha fazlasını okumak için buraya tıklayın
Cumhuriyetçi Rudy Yakym, Indiana'nın 2. Kongre bölgesini temsil ediyor.
Cumhuriyetçi Mike Braun Indiana valisidir. Daha önce devleti ABD Senatosu ve Temsilciler Meclisi'nde temsil ediyordu.