YENİArtık Haberler makalelerini dinleyebilirsiniz!
Çeşitlilik, eşitlik ve dahil etme programlarından – devlet kurumları ve iş dünyasında – geri çekilme, bireysel düzeyde etkileri üzerine odaklanmıştır – işe alım veya üniversite kabulü. Ancak Biden yönetiminin konut ve kentsel kalkınma departmanının radar altı girişimi, ülke çapında topluluklar için DEI'yi planladı. Bunu, HUD fonları alan hemen hemen her topluluk için planlama ve imardaki değişiklikleri vurgulayan gerekli “özkaynak planları” yoluyla yapar.
Şimdi, yeni HUD Sekreteri Scott Turner bu görevi geri getirdi. HUD, “olumlu yönlendirme adil konut” kuralının tüm komplikasyonlarını basit bir gereklilikle değiştirdi: bir bölgenin adil konut yasasına uygun “kendi sertifikası”. Herhangi bir Washington'un yaptığı kadar önemli bir değişiklik, ülke çapındaki yerel yönetimleri etkiliyor.
Öncelikle Obama yönetimi tarafından kabul edilen, daha sonra Trump 45 tarafından durdurulan, Biden tarafından geri getirilmeden önce TRUMP 45 tarafından durdurulan adil konut (AFFH) programı, HUD finansmanı alan herhangi bir topluluğun, mali yardıma hak kazanmaya devam etmek için 92 soruya verilen yanıtlara dayanarak bir “hisse senedi planı” göndermesini talep etti.
HUD, Trump'ın ev değerlerini 'yok edeceği' konusunda uyardığı Obama dönemi konut kuralını feshetti
Adına rağmen, Affh azınlık kiracılarını ve ev alıcılarını ırk ayrımcılığından koruma fikrinin çok ötesine geçti. Gerekli “hisse senedi planının” detayları, açık konut ayrımcılığının çok ötesine geçen amaçlar için yerel imarın federal olarak ele geçirilmesi anlamına geliyordu.
Fuar konut programını olumlu yönde ilerletme, hem eski Demokrat başkanları Barack Obama hem de Joe Biden tarafından itildi. Dosya: Ekim 2020'de Obama ve Biden. (Kredi: Joe Biden/Instagram)
Programın Biden HUD açıklamasına göre: “AFFH yetkisi, ajansın ve program katılımcılarının ayrımcılık kalıplarının üstesinden gelmek, adil konut seçimini teşvik etmek, fırsatlardaki eşitsizlikleri ortadan kaldırmak ve kapsayıcı toplulukları ayrımcılıktan arındırmak için anlamlı eylemler yapmasını gerektiriyor.”
Çeviri, bu, federal topluluk yardımına hak kazanmak için toplulukların sadece kapılarını “uygun fiyatlı” (yani sübvansiyonlu) konutlara açmak için değil, aynı zamanda bu konut sakinlerinin iyi okullara, rekreasyona, hatta süpermarketlere ve diğer “topluluk varlıklarına” erişmesini sağlamak için adımlar atmaları gerektiği anlamına geliyordu.
Başka bir deyişle, hem uygun fiyatlı konutlara izin vermek hem de toplulukların bunu “yüksek fırsat” (okuma, daha varlıklı) mahallelerde bulmasına izin vermek. Buradaki dürtü, “yoksulluğun dekoncsantate'ini” yapmanın, hane halklarının toplu olarak yerini değiştirmenin bariz pratik sınırlamalarına rağmen, yoksulları yükselteceği varsayımıdır.
Kuralın erişimi hedefleri kadar genişti. HUD, topluluk geliştirme bloğu hibe fonlarını, altyapıdan sağlık ve güvenliğe kadar, 1.200'den fazla “yetkilendirme topluluklarına” kadar düşük gelirli topluluklara yardımcı olmak için dağıtır. Bunlar arasında tüm büyük metropol şehirleri, 50.000 veya daha fazla nüfusa sahip şehirleri ve 200.000 veya daha fazla nüfusa sahip kentsel ilçeleri (şehir nüfusu hariç.
Eşitlik planlarının HUD'nin finansman bekçileri tarafından onaylanabilmesi için, yerel yönetimler, Biden yönetim HUD'nin “çevre adaleti”, “iklim direnci” gibi geniş kapsamlı hedeflere ve “ve biseksüel, transgender, queer, intersex ve daha iyi hizmet vermeye çağıran daha geniş kapsamlı hedeflere dikkat etmek zorundaydı. Evsizlik ve konut istikrarsızlığı deneyimlemek. ”
Daha Fazla Haberler Fikri için buraya tıklayın
Konut ayrımcılığını “olumlu” önlemek için nasıl adımlar atacaklarını gösterirken, topluluklar, sadece bireylerin konut ayrımcılığına karşı karşıya kalmamasını sağlama kapasitelerini göstermek için değil, aynı zamanda okul bölgesi hatlarından yerel bölgelere kadar her şeyi içerebilecek “fuar konutlarına engelleri” tanımlamak için yüzlerce sayfaya kadar çalışabilecek planlarda çağrıldı.
Bu, HUD “inkar mektupları” ndan, yerel yönetimlere affet toplayamadıklarını bildiren yerel yönetimlere açık hale geliyor. Bir Georgia County, örneğin, düşük gelirli hane halklarının daha iyi işler elde etmesine yardımcı olmak için daha uygun fiyatlı konut aradığını bildirdi. Bu HUD için yeterince iyi değildi, bu da ilçenin “bu hedefi ayrımcılık ve ırksal/etnik yoksulluk konsantrasyonları konularını ele almak için nasıl kullanmayı planladığı konusunda belirsiz” olduğunu yazdı. İlçe de “yetkin okulların yeri” ile uğraşmamıştı.
HUD, DEI Nationwide'ı tanıtmak için yerel imar devralma çabasının kaynağıydı. Dosya: Robert C. Weaver Federal Binası, 451 Yedinci Cadde, SW, Washington, DC (Fotoğraf Carol M. Highsmith /Buyenlarge /Getty Images)
Uygun fiyatlı konutlar – daha yoğun, özel olarak inşa edilmiş konut olarak tanımlanırsa – çeşitli topluluklara ekleme fikri doğal olarak yanlış yönlendirilmez. Gerçekten de, iki dönümlük imarların kendi çocuklarını ve yerel işletmeler ve hükümetler için ihtiyaç duydukları işgücü norm riski olduğu topluluklar.
İmardaki mütevazı değişiklikler-Edward Pinto ve Tobias Peters'in “hafif dokunuş yoğunluğu” dediği-bu tür amaçlara doğru uzun bir yol kat edebilir. Ancak bu, sübvansiyonlu, düşük gelirli konuttan farklıdır-kira yapmak ucuzdur, ancak yapımı maliyetlidir (Kaliforniya'da vergi kredisi tarafından finanse edilen bir “uygun fiyatlı birim”, tahmini 708.000 dolara mal olur).
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Daha genel olarak, AFFH yanlış yönlendirilmiş binalara dayanmaktadır. “Yüksek fırsat mahalleleri” olarak adlandırılan ayrıcalık ve ayrımcılık değil, daha ziyade sakinlerin bağlılık ve sivil çabalarının ürünleridir. Aileleri iyi işleyen topluluklara götüren yaşam seçimleri-evlilik, iş, tasarruf-kendi başlarına sona erer.
Yoksul hane halklarını daha varlıklı topluluklara taşıma, bu süreç kısayollarını sürdürür ve bu hane halklarının uzun vadede daha iyi ücret alacağına dair hiçbir garanti sunmaz. Ülke genelindeki toplulukların demografik özelliklerini ve imarlarını değiştirmek için bir HUD direktifi de bunu yapmayacak.
Howard Husock'tan daha fazla bilgi için buraya tıklayın
Çeşitlilik, eşitlik ve dahil etme programlarından – devlet kurumları ve iş dünyasında – geri çekilme, bireysel düzeyde etkileri üzerine odaklanmıştır – işe alım veya üniversite kabulü. Ancak Biden yönetiminin konut ve kentsel kalkınma departmanının radar altı girişimi, ülke çapında topluluklar için DEI'yi planladı. Bunu, HUD fonları alan hemen hemen her topluluk için planlama ve imardaki değişiklikleri vurgulayan gerekli “özkaynak planları” yoluyla yapar.
Şimdi, yeni HUD Sekreteri Scott Turner bu görevi geri getirdi. HUD, “olumlu yönlendirme adil konut” kuralının tüm komplikasyonlarını basit bir gereklilikle değiştirdi: bir bölgenin adil konut yasasına uygun “kendi sertifikası”. Herhangi bir Washington'un yaptığı kadar önemli bir değişiklik, ülke çapındaki yerel yönetimleri etkiliyor.
Öncelikle Obama yönetimi tarafından kabul edilen, daha sonra Trump 45 tarafından durdurulan, Biden tarafından geri getirilmeden önce TRUMP 45 tarafından durdurulan adil konut (AFFH) programı, HUD finansmanı alan herhangi bir topluluğun, mali yardıma hak kazanmaya devam etmek için 92 soruya verilen yanıtlara dayanarak bir “hisse senedi planı” göndermesini talep etti.
HUD, Trump'ın ev değerlerini 'yok edeceği' konusunda uyardığı Obama dönemi konut kuralını feshetti
Adına rağmen, Affh azınlık kiracılarını ve ev alıcılarını ırk ayrımcılığından koruma fikrinin çok ötesine geçti. Gerekli “hisse senedi planının” detayları, açık konut ayrımcılığının çok ötesine geçen amaçlar için yerel imarın federal olarak ele geçirilmesi anlamına geliyordu.
Fuar konut programını olumlu yönde ilerletme, hem eski Demokrat başkanları Barack Obama hem de Joe Biden tarafından itildi. Dosya: Ekim 2020'de Obama ve Biden. (Kredi: Joe Biden/Instagram)
Programın Biden HUD açıklamasına göre: “AFFH yetkisi, ajansın ve program katılımcılarının ayrımcılık kalıplarının üstesinden gelmek, adil konut seçimini teşvik etmek, fırsatlardaki eşitsizlikleri ortadan kaldırmak ve kapsayıcı toplulukları ayrımcılıktan arındırmak için anlamlı eylemler yapmasını gerektiriyor.”
Çeviri, bu, federal topluluk yardımına hak kazanmak için toplulukların sadece kapılarını “uygun fiyatlı” (yani sübvansiyonlu) konutlara açmak için değil, aynı zamanda bu konut sakinlerinin iyi okullara, rekreasyona, hatta süpermarketlere ve diğer “topluluk varlıklarına” erişmesini sağlamak için adımlar atmaları gerektiği anlamına geliyordu.
Başka bir deyişle, hem uygun fiyatlı konutlara izin vermek hem de toplulukların bunu “yüksek fırsat” (okuma, daha varlıklı) mahallelerde bulmasına izin vermek. Buradaki dürtü, “yoksulluğun dekoncsantate'ini” yapmanın, hane halklarının toplu olarak yerini değiştirmenin bariz pratik sınırlamalarına rağmen, yoksulları yükselteceği varsayımıdır.
Kuralın erişimi hedefleri kadar genişti. HUD, topluluk geliştirme bloğu hibe fonlarını, altyapıdan sağlık ve güvenliğe kadar, 1.200'den fazla “yetkilendirme topluluklarına” kadar düşük gelirli topluluklara yardımcı olmak için dağıtır. Bunlar arasında tüm büyük metropol şehirleri, 50.000 veya daha fazla nüfusa sahip şehirleri ve 200.000 veya daha fazla nüfusa sahip kentsel ilçeleri (şehir nüfusu hariç.
Eşitlik planlarının HUD'nin finansman bekçileri tarafından onaylanabilmesi için, yerel yönetimler, Biden yönetim HUD'nin “çevre adaleti”, “iklim direnci” gibi geniş kapsamlı hedeflere ve “ve biseksüel, transgender, queer, intersex ve daha iyi hizmet vermeye çağıran daha geniş kapsamlı hedeflere dikkat etmek zorundaydı. Evsizlik ve konut istikrarsızlığı deneyimlemek. ”
Daha Fazla Haberler Fikri için buraya tıklayın
Konut ayrımcılığını “olumlu” önlemek için nasıl adımlar atacaklarını gösterirken, topluluklar, sadece bireylerin konut ayrımcılığına karşı karşıya kalmamasını sağlama kapasitelerini göstermek için değil, aynı zamanda okul bölgesi hatlarından yerel bölgelere kadar her şeyi içerebilecek “fuar konutlarına engelleri” tanımlamak için yüzlerce sayfaya kadar çalışabilecek planlarda çağrıldı.
Bu, HUD “inkar mektupları” ndan, yerel yönetimlere affet toplayamadıklarını bildiren yerel yönetimlere açık hale geliyor. Bir Georgia County, örneğin, düşük gelirli hane halklarının daha iyi işler elde etmesine yardımcı olmak için daha uygun fiyatlı konut aradığını bildirdi. Bu HUD için yeterince iyi değildi, bu da ilçenin “bu hedefi ayrımcılık ve ırksal/etnik yoksulluk konsantrasyonları konularını ele almak için nasıl kullanmayı planladığı konusunda belirsiz” olduğunu yazdı. İlçe de “yetkin okulların yeri” ile uğraşmamıştı.

HUD, DEI Nationwide'ı tanıtmak için yerel imar devralma çabasının kaynağıydı. Dosya: Robert C. Weaver Federal Binası, 451 Yedinci Cadde, SW, Washington, DC (Fotoğraf Carol M. Highsmith /Buyenlarge /Getty Images)
Uygun fiyatlı konutlar – daha yoğun, özel olarak inşa edilmiş konut olarak tanımlanırsa – çeşitli topluluklara ekleme fikri doğal olarak yanlış yönlendirilmez. Gerçekten de, iki dönümlük imarların kendi çocuklarını ve yerel işletmeler ve hükümetler için ihtiyaç duydukları işgücü norm riski olduğu topluluklar.
İmardaki mütevazı değişiklikler-Edward Pinto ve Tobias Peters'in “hafif dokunuş yoğunluğu” dediği-bu tür amaçlara doğru uzun bir yol kat edebilir. Ancak bu, sübvansiyonlu, düşük gelirli konuttan farklıdır-kira yapmak ucuzdur, ancak yapımı maliyetlidir (Kaliforniya'da vergi kredisi tarafından finanse edilen bir “uygun fiyatlı birim”, tahmini 708.000 dolara mal olur).
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Daha genel olarak, AFFH yanlış yönlendirilmiş binalara dayanmaktadır. “Yüksek fırsat mahalleleri” olarak adlandırılan ayrıcalık ve ayrımcılık değil, daha ziyade sakinlerin bağlılık ve sivil çabalarının ürünleridir. Aileleri iyi işleyen topluluklara götüren yaşam seçimleri-evlilik, iş, tasarruf-kendi başlarına sona erer.
Yoksul hane halklarını daha varlıklı topluluklara taşıma, bu süreç kısayollarını sürdürür ve bu hane halklarının uzun vadede daha iyi ücret alacağına dair hiçbir garanti sunmaz. Ülke genelindeki toplulukların demografik özelliklerini ve imarlarını değiştirmek için bir HUD direktifi de bunu yapmayacak.
Howard Husock'tan daha fazla bilgi için buraya tıklayın