YENİArtık Haberler makalelerini dinleyebilirsiniz!
Ulaştırma Sekreteri olarak ilk günümde, Washington DC'de 67 hayat süren havada çarpışmasına tanık olduk.
Soruşturma devam ederken, trajedi, hava trafik sistemlerimizi modernize etme ve geçmişin kırık vaatlerini ve politik ataletini geçme ihtiyacını vurguladı.
Federal Havacılık İdaresi'nin miras aldığımız (FAA) sürdürülemez yazılım sistemleri, Biden yönetimini rahatsız eden endemik problemlerin semptomatiktir: yenilik yerine aşırı düzenleme iten şişmiş bir bürokrasi ve liyakat yerine radikal dei. Sonuç olarak, inovasyon durgunlaştı ve güvenlik feda edildi.
Black Hawk Crew, Midair Crash: NTSB'den önce DC'ye bağlı uçağın arkasından geçecek mesaj duymamış olabilir
Seleflerimin aksine, zor sorunlardan kaçmayacağım; Onları düzelteceğim.
Mürettebat, 30 Ocak 2025 Potomac Nehri, Washington, DC'de American Airlines Flight 5342'nin enkazını geri alıyor. (Haberler Digital için Leigh Green)
Bu hafta, SpaceX'ten yazılım mühendislerini, hava trafik sistemlerimizi etkileyen sorunları daha iyi anlamak için bir olgu bulma misyonunun bir parçası olarak FAA'yı ziyaret etmeye davet ettim. SpaceX, Amerika'nın binlerce uyduyu izleyen önde gelen uzay lansman şirketidir ve bu vatansever mühendislerine zamanlarını ve uzmanlıklarını gönüllü oldukları için teşekkür ediyoruz.
Bu sadece başlangıç. Önümüzdeki haftalar ve aylar boyunca, hava güvenliğindeki en acil ihtiyaçlarımızı belirlemek için Amerika'nın önde gelen yüksek teknoloji şirketleriyle benzer toplantılar düzenleyeceğim. Basitçe söylemek gerekirse, yardım edebilirseniz, kapım açık.
Eski yöntemler başarısız olduğu için özel sektörle bu samimi konuşmalar çok önemlidir. 2012 yılında Başkan Barack Obama, 11 milyar dolar hava trafik yönetimine yönelik dört yıl boyunca 63.4 milyar dolarlık FAA finansmanı sağlayan “FAA Modernizasyon ve Reform Yasası” nı imzaladı.
Hükümet Hesap Verebilirlik Ofisi'nden endişe verici bir raporun FAA'nın 138 sistemi arasında 51'in sürdürülemez olduğunu ve ajansın en az 10 yıl boyunca bu sistemlerin bazıları için modernizasyon projelerini tamamlamayı planlamadığını belirttiğinde, Aralık 2024'e doğru ilerledi. Buna ek olarak, FAA'nın henüz en az 30 yaşında olan ihtiyacı olan diğer sistemleri modernize etme planları yok.
Bu statüko kabul edilemez. Tehlikeli. Ve hemen değişmeli.
Biden yönetimi Switch'te uyuyordu ve bize bir karmaşa verdi. New York Times'ın Ağustos 2023'teki bir soruşturması, ticari havayolları arasında yakın bir katlantı paterni ortaya çıkardı-gecelerde birkaç kez gerçekleşen ve ABD'deki tüm büyük havaalanlarında meydana gelen bu, 503 hava trafik kontrolü de dahil olmak üzere FAA'nın Önceden “önemli” olarak kategorize edildi – önceki yıla göre% 65 daha fazla.
FAA, hava trafik kontrolörleri ve pilotlar arasında güvenlik açısından kritik uçuş bilgilerini paylaşmak için hayati önem taşıyan Airmen (Notam) sistemine bildirimi ile kritik aksamalarla karşı karşıyadır. 2023'te, Notam sisteminin tam bir başarısızlığı ülke çapında bir zemin durağına neden oldu ve önemli uçuş gecikmelerine neden oldu.
Sistemik sorunlar yazılımla sınırlı değildir. Binlerce FAA sitesindeki yaşlanan ağlar, ciddi hizmet kesintilerinden kaçınmak için yükseltilmelidir. Bu arada FAA, sadece eski bakır tel ve bağlantıları korumak için aylık milyonlarca vergi mükellefi dolar harcıyor.
Ulaşım Sekreteri Sean Duffy, ABD hava trafik kontrol sistemine hangi yükseltmelere ihtiyaç duyulduğunu analiz etmek için SpaceX'e ulaştı. Dosya: SpaceX's Mega Rocket Starship Booster, 16 Ocak 2025 Perşembe, Teksas, Teksas'ta Starbase'den bir test uçuşu sırasında fırlatma rampasına geri dönüyor. (AP Photo/Eric Gay)
Bu işlev bozukluğu gelişmekte olan bir ülkede beklenebilir, ancak Amerika Birleşik Devletleri'nde dayanılmazdır. Başkan Donald Trump, ulusumuzu yeniden inşa etmek için cesur vizyonunu uygulamaya başladı ve hava trafik sistemlerimizi modernize etmek bu mirasın önemli bir parçası olacak.
Reform ihtiyacına rağmen, partizanlar bu yaklaşan SpaceX ziyaretini eleştirecekleri ve ilerlemeyi karşılamak yerine yanıltıcı tartışmalar üretecekleri kesin. Bu alaycı yaklaşım, durumun her yıl neden kötüleştiğini örneklemektedir; Suçlama atamak kolaydır, ancak çözümler çok çalışır. Amerikalılar gerçekleri anlayacak: Milletimizin hava trafik sistemlerini yükseltmek, havalimanlarında oturmak veya asfaltlara sıkışmış daha güvenli gökyüzü, daha az gecikme ve daha az boşa harcanan zaman anlamına gelecektir.
Daha Fazla Haberler Fikri için buraya tıklayın
Ayrıca yanıltıcı medya kapsamı ile raydan çıkmayacağız. Her federal ajansı etkileyen daha büyük bir hükümet çapında yeniden yapılandırmanın bir parçası olarak, FAA'nın 45.000 çalışanı yakın zamanda işten çıkarıldı-ve tüm hava trafik kontrolörlerinin ve en kritik pozisyondaki pozisyonların korunmasını sağlamak için çalıştık.
Bununla birlikte, CNN Clickbait başlığını canlandırdı: “Trump yönetimi tarafından ateşlenen yüzlerce FAA denetimli serbestlik işçisi, diyor Union.” Sadece paragrafta CNN gerçeği itiraf etti: “Ateşler hava trafik kontrolörleri içermiyordu.”
Aslında, hava trafik kontrolörlerinin işe alımını artırmaya başladık. Trump'ın güçlü liderliği sayesinde ideoloji yerine yetkinlik temelinde işe alıyoruz. Sonuç olarak, en önemli sonucu sağlayacak yetenek, moral ve elde tutma konusunda derhal bir artış göreceğiz: güvenlik.
Ofis yemini aldığımda, ulusumuzu savunma taahhüdüne yemin ettim ve bu da ülkemizin gökyüzünün dünyanın en güvenli olmasını sağlamak anlamına geliyor. 30 Ocak'taki trajik olaylardan bu yana, yas tutan ailelerle tanıştım ve sevdiklerini onurlandırmanın en iyi yolunun içtenlikle hava trafik sistemlerimizi acilen elden geçirmek ve yükseltmek olduğuna inandım.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Artık Clinton yönetiminden bu yana değişmeyen modası geçmiş koda güvenemeyiz. Son yönetimi tanımlayan bürokratik gecikmeleri ve bayat mazeretleri geçmeliyiz. Neyse ki, Amerikalılar dünyanın en büyük problem çözücü olan Başkan Trump'ı seçtiler.
SpaceX ile bu ziyaret yeni bir dönemin başlangıcını işaret ediyor. Milletimizin birinci sınıfa acil bir yükseltmeye ihtiyacı var. Ve geliyor.
Sean Duffy 20. ABD Ulaştırma Sekreteri.
Ulaştırma Sekreteri olarak ilk günümde, Washington DC'de 67 hayat süren havada çarpışmasına tanık olduk.
Soruşturma devam ederken, trajedi, hava trafik sistemlerimizi modernize etme ve geçmişin kırık vaatlerini ve politik ataletini geçme ihtiyacını vurguladı.
Federal Havacılık İdaresi'nin miras aldığımız (FAA) sürdürülemez yazılım sistemleri, Biden yönetimini rahatsız eden endemik problemlerin semptomatiktir: yenilik yerine aşırı düzenleme iten şişmiş bir bürokrasi ve liyakat yerine radikal dei. Sonuç olarak, inovasyon durgunlaştı ve güvenlik feda edildi.
Black Hawk Crew, Midair Crash: NTSB'den önce DC'ye bağlı uçağın arkasından geçecek mesaj duymamış olabilir
Seleflerimin aksine, zor sorunlardan kaçmayacağım; Onları düzelteceğim.
Mürettebat, 30 Ocak 2025 Potomac Nehri, Washington, DC'de American Airlines Flight 5342'nin enkazını geri alıyor. (Haberler Digital için Leigh Green)
Bu hafta, SpaceX'ten yazılım mühendislerini, hava trafik sistemlerimizi etkileyen sorunları daha iyi anlamak için bir olgu bulma misyonunun bir parçası olarak FAA'yı ziyaret etmeye davet ettim. SpaceX, Amerika'nın binlerce uyduyu izleyen önde gelen uzay lansman şirketidir ve bu vatansever mühendislerine zamanlarını ve uzmanlıklarını gönüllü oldukları için teşekkür ediyoruz.
Bu sadece başlangıç. Önümüzdeki haftalar ve aylar boyunca, hava güvenliğindeki en acil ihtiyaçlarımızı belirlemek için Amerika'nın önde gelen yüksek teknoloji şirketleriyle benzer toplantılar düzenleyeceğim. Basitçe söylemek gerekirse, yardım edebilirseniz, kapım açık.
Eski yöntemler başarısız olduğu için özel sektörle bu samimi konuşmalar çok önemlidir. 2012 yılında Başkan Barack Obama, 11 milyar dolar hava trafik yönetimine yönelik dört yıl boyunca 63.4 milyar dolarlık FAA finansmanı sağlayan “FAA Modernizasyon ve Reform Yasası” nı imzaladı.
Hükümet Hesap Verebilirlik Ofisi'nden endişe verici bir raporun FAA'nın 138 sistemi arasında 51'in sürdürülemez olduğunu ve ajansın en az 10 yıl boyunca bu sistemlerin bazıları için modernizasyon projelerini tamamlamayı planlamadığını belirttiğinde, Aralık 2024'e doğru ilerledi. Buna ek olarak, FAA'nın henüz en az 30 yaşında olan ihtiyacı olan diğer sistemleri modernize etme planları yok.
Bu statüko kabul edilemez. Tehlikeli. Ve hemen değişmeli.
Biden yönetimi Switch'te uyuyordu ve bize bir karmaşa verdi. New York Times'ın Ağustos 2023'teki bir soruşturması, ticari havayolları arasında yakın bir katlantı paterni ortaya çıkardı-gecelerde birkaç kez gerçekleşen ve ABD'deki tüm büyük havaalanlarında meydana gelen bu, 503 hava trafik kontrolü de dahil olmak üzere FAA'nın Önceden “önemli” olarak kategorize edildi – önceki yıla göre% 65 daha fazla.
FAA, hava trafik kontrolörleri ve pilotlar arasında güvenlik açısından kritik uçuş bilgilerini paylaşmak için hayati önem taşıyan Airmen (Notam) sistemine bildirimi ile kritik aksamalarla karşı karşıyadır. 2023'te, Notam sisteminin tam bir başarısızlığı ülke çapında bir zemin durağına neden oldu ve önemli uçuş gecikmelerine neden oldu.
Sistemik sorunlar yazılımla sınırlı değildir. Binlerce FAA sitesindeki yaşlanan ağlar, ciddi hizmet kesintilerinden kaçınmak için yükseltilmelidir. Bu arada FAA, sadece eski bakır tel ve bağlantıları korumak için aylık milyonlarca vergi mükellefi dolar harcıyor.

Ulaşım Sekreteri Sean Duffy, ABD hava trafik kontrol sistemine hangi yükseltmelere ihtiyaç duyulduğunu analiz etmek için SpaceX'e ulaştı. Dosya: SpaceX's Mega Rocket Starship Booster, 16 Ocak 2025 Perşembe, Teksas, Teksas'ta Starbase'den bir test uçuşu sırasında fırlatma rampasına geri dönüyor. (AP Photo/Eric Gay)
Bu işlev bozukluğu gelişmekte olan bir ülkede beklenebilir, ancak Amerika Birleşik Devletleri'nde dayanılmazdır. Başkan Donald Trump, ulusumuzu yeniden inşa etmek için cesur vizyonunu uygulamaya başladı ve hava trafik sistemlerimizi modernize etmek bu mirasın önemli bir parçası olacak.
Reform ihtiyacına rağmen, partizanlar bu yaklaşan SpaceX ziyaretini eleştirecekleri ve ilerlemeyi karşılamak yerine yanıltıcı tartışmalar üretecekleri kesin. Bu alaycı yaklaşım, durumun her yıl neden kötüleştiğini örneklemektedir; Suçlama atamak kolaydır, ancak çözümler çok çalışır. Amerikalılar gerçekleri anlayacak: Milletimizin hava trafik sistemlerini yükseltmek, havalimanlarında oturmak veya asfaltlara sıkışmış daha güvenli gökyüzü, daha az gecikme ve daha az boşa harcanan zaman anlamına gelecektir.
Daha Fazla Haberler Fikri için buraya tıklayın
Ayrıca yanıltıcı medya kapsamı ile raydan çıkmayacağız. Her federal ajansı etkileyen daha büyük bir hükümet çapında yeniden yapılandırmanın bir parçası olarak, FAA'nın 45.000 çalışanı yakın zamanda işten çıkarıldı-ve tüm hava trafik kontrolörlerinin ve en kritik pozisyondaki pozisyonların korunmasını sağlamak için çalıştık.
Bununla birlikte, CNN Clickbait başlığını canlandırdı: “Trump yönetimi tarafından ateşlenen yüzlerce FAA denetimli serbestlik işçisi, diyor Union.” Sadece paragrafta CNN gerçeği itiraf etti: “Ateşler hava trafik kontrolörleri içermiyordu.”
Aslında, hava trafik kontrolörlerinin işe alımını artırmaya başladık. Trump'ın güçlü liderliği sayesinde ideoloji yerine yetkinlik temelinde işe alıyoruz. Sonuç olarak, en önemli sonucu sağlayacak yetenek, moral ve elde tutma konusunda derhal bir artış göreceğiz: güvenlik.
Ofis yemini aldığımda, ulusumuzu savunma taahhüdüne yemin ettim ve bu da ülkemizin gökyüzünün dünyanın en güvenli olmasını sağlamak anlamına geliyor. 30 Ocak'taki trajik olaylardan bu yana, yas tutan ailelerle tanıştım ve sevdiklerini onurlandırmanın en iyi yolunun içtenlikle hava trafik sistemlerimizi acilen elden geçirmek ve yükseltmek olduğuna inandım.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Artık Clinton yönetiminden bu yana değişmeyen modası geçmiş koda güvenemeyiz. Son yönetimi tanımlayan bürokratik gecikmeleri ve bayat mazeretleri geçmeliyiz. Neyse ki, Amerikalılar dünyanın en büyük problem çözücü olan Başkan Trump'ı seçtiler.
SpaceX ile bu ziyaret yeni bir dönemin başlangıcını işaret ediyor. Milletimizin birinci sınıfa acil bir yükseltmeye ihtiyacı var. Ve geliyor.
Sean Duffy 20. ABD Ulaştırma Sekreteri.